|
Pavel Sikora a Jarmila Sikorová opět zorganizovali ve dnech 14.-16.07.2015 v našem areálu tenisové soustředění staršího žactva.
Účastníci : Jan Drong, Pavel Drong, Adam Jadamus, Jan Chyla, Vítek Raška, Beata Kotlárová, Barbara Zajoncová
Trenéři : Pavel Sikora, Jarmila Sikorová
|
|
Výsledky soustředění |
|
|
|
|
|
Fotografie ze soustředění |
| |
| Společné foto |
Společné foto |
| |
| Účastník soustředění : |
Účastník soustředění : |
| Adam Jadamus |
Pavel Drong |
| |
| Účastník soustředění : |
Účastník soustředění : |
| Jan Drong |
Jan Chyla |
| |
| Účastník soustředění : |
Účastník soustředění : |
| Vítek Raška |
Barbara Zajoncová |
| |
| Účastník soustředění : |
Trenérka : |
| Beata Kotlárová |
Jarmila Sikorová |
| |
| Účastník soustředění : |
Účastník soustředění : |
| Adam Jadamus |
Pavel Drong |
| |
| Účastník soustředění : |
Účastník soustředění : |
| Jan Drong |
Jan Chyla |
| |
| Účastník soustředění : |
Účastník soustředění : |
| Vítek Raška |
Barbara Zajoncová |
| |
| Účastník soustředění : |
Trenérka : |
| Beata Kotlárová |
Jarmila Sikorová |
| |
| Foto po zápase zleva : |
Foto po zápase zleva : |
| Adam Jadamus, Jarmila Sikorová |
Pavel Drong, Beata Kotlárová |
| |
| Foto po zápase zleva : |
Foto po zápase zleva : |
| Jan Drong, Barbara Zajoncová |
Jan Chyla, Vítek Raška |
| |
| Záběry z tréninku : |
Záběry z tréninku : |
| Adam Jadamus |
Pavel Drong |
| |
| Záběry z tréninku : |
Záběry z tréninku zleva : |
| Jan Drong |
Vítek Raška, Jarmila Sikorová |
| |
| Záběry z tréninku : |
Záběry z tréninku : |
| Beata Kotlárová |
Barbara Zajoncová |
| |
| Foto po utkání zleva : |
Foto po utkání zleva : |
| Pavel Drong, Jan Drong, Vítek Raška, Jarmila Sikorová |
Jan Chyla, Adam Jadamus, Barbara Zajoncová, Beata Kotlárová |
| |
| Záběry ze čtyřher |
Záběry ze čtyřher |
| |
| Záběry ze čtyřher zleva : |
Záběry ze čtyřher zleva : |
| Pavel Drong, Jarmila Sikorová, Beata Kotlárová, Adam Jadamus |
Jan Drong, Jan Chyla, Barbara Zajoncová, Vítek Raška |
| |
| Záběry z fotbalové přípravky |
Záběry z fotbalové přípravky |
|